5 eenvoudige sleutels om online een betere verkoper te worden
De meest succesvolle verkopers ter wereld komen niet tegenover als verkopers. In plaats daarvan gedragen ze zich als experts in hun industrie die belangrijke uitdagingen voor hun ideale vooruitzichten kan oplossen. Simpel gezegd, als u bezig bent met verkopen, dan bent u een expert in wat u ook verkoopt. Het is aan u om ervoor te zorgen dat uw prospects het weten.
De volgende 5 eenvoudige toetsen helpen u een reputatie op te bouwen als expert in wat u ook verkoopt, zodat u het vertrouwen van potentiële klanten kunt verdienen en kunt beginnen om uw verkoopdoelen te bereiken.
1. Denk niet als een verkoper
Als u als expert voor uw prospects wilt overkomen, je moet eerst stoppen met 'verkoper' te zijn. Dat betekent dat je moet stoppen met denken als een verkoper. Als je denkt als een verkoper, spring je elke kans om je product of dienst te pitchen. In plaats daarvan vertragen en luisteren. Probeer te achterhalen of uw prospects in de eerste plaats fit zijn. Het beoefenen van doordachte intentionaliteit is de eerste stap in de richting van een expert in de ogen van uw klanten.
2. Adopteer de denkrichting van een arts
Probeer in plaats van te denken als een verkoper, de mentaliteit van een arts over te nemen. Ik heb nog nooit een arts ontmoet die een toonhoogte gebruikte als: "We hebben deze ongelooflijke nieuwe procedure die ik gewoon niet kan wachten om je erover te vertellen! Haar
gaat alles veranderen! ”Integendeel, goede artsen stellen vragen om er zeker van te zijn ze begrijpen je pijn voordat ze een diagnose stellen. Doe deze benadering na door waardoor het uw doel is om de diepste frustraties van uw prospects eerder te begrijpen u stelt een oplossing voor.
3. Deel uitdagingen die je hebt waargenomen
Als expert beschikt u over waardevolle branche-informatie die uw potentiële klanten graag zouden willen weten. Trek hun aandacht en verhoog uw waargenomen waarde door sommige van die informatie aan het begin van uw gesprekken met potentiële klanten te delen. Probeer een paar voorbeelden te noemen van uitdagingen die je in hun branche hebt gezien. Dit levert waarde op, geeft de prospect iets om mee te relateren en dient als startpunt voor een geweldige discussie.
4. Vraag naar hun uitdagingen
Zodra u een aantal veel voorkomende uitdagingen die u hebt waargenomen, deelde, vraagt u eenvoudig: "Zijn deze uitdagingen trouw aan u?" potentiële klanten betrekken en aanmoedigen om zich voor u open te stellen. Als je iemand een uitdaging kunt laten verwoorden die hij nog met niemand anders moet delen, zul je onmiddellijk respect krijgen als een autoriteit op jouw vakgebied die kan inspelen op en uiteindelijk kan oplossen, grote problemen.
5. Verkoop uw producten op een geclassificeerde site
Advertenties zijn een goedkope en gemakkelijke manier voor uw bedrijf om in contact te komen met potentiële klanten. Het is een geweldige manier om bekendheid te geven aan uw bedrijf en ook een geweldige manier om online een goede verkoper te worden.
U bent al een expert in uw branche. Nu is het tijd om je zo te gedragen. Welke van deze sleutels ga je gebruiken om jezelf te positioneren als een expert in de ogen van je prospect?
Er zijn veel vrijgemaakte advertenties om reclame voor uw producten te maken maar de beste en meest geprefereerde reclame voor uw product is op marktbelgie . Dat is het! Nee trucs, geen verplichtingen! Ga gewoon naar onze lidmaatschapspagina en begin met gratis advertenties voor uw product en voordat u het weet is het zeker de beste verkoper en ervaring verkeer op uw producten door verschillende klanten! Een account aanmaken bij Marktbeligie is gratis, waar wacht je nog op klik hier om te beginnen.